Modifica Dispositivi

Dopo una prima analisi dei dati relativi al mese di Agosto, di comune accordo con il Politecnico di Torino è stato deciso di modificare il software sui dispositivi per poter avere dei dati più dettagliati. In questo momento il dispositivo effettua una chiamata al centro ogni 24 minuti inviando valori di traffico dettagliati al minuto. In questo modo avremo informazioni molto più precise sui flussi di traffico e sull'individuazione degli eventi anomali.

../common/calendar Start Date: 9/18/13

Project tab

MOMO CAST

Innovative solution to control traffic problems due to road disruption, such as construction site. This technology allows to inform in real time about snarl up, overcrowding and time of the trip.

Enterprises

Sistra S.r.l.

In 2007 born Consorzio SISTRA in Valle d'Aosta region to work on the project "Barriere Intelligenti®" for the road infrastructures. The results of three years of research is the system: RED-WINE. In 2010 was born the company SISTRA s.r.l. with the objective to make business. RED-WINE it's an innovative system able to ·     manage safety on road network...

SWARCO MIZAR s.p.a.